یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
image.png

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مردم سالاری یعنی مردم سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و ان شا الله با بصیرت اصلح را بر می گزینند. پرچم دین را کسی می تواند بردارد که اهل صبر و بصیرت باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله خاتمی در حاشیه شرکت در انتخابات در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: برای ملتی مثل ملت ما که در دوران سیاه حکومت پهلوی کمترین ارزشی برای رژیم طاغوت ارزشی قائل نبودند اما به برکت انقلاب اسلامی صاحب خانه ها به خانه برگشتند و افتخار جمهوری اسلامی است که پس از انقلاب بیش از چهل بار پای صندوق رای آمده اند.

وی ادامه داد: مردم سالاری یعنی مردم سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و ان شا الله با بصیرت اصلح را بر می گزینند. پرچم دین را کسی می تواند بردارد که اهل صبر و بصیرت باشد و ان شاءالله انتظار هست که تا پایان زمان رای گیری مردم به سوی صندوق های رای بیایند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: به عنوان عضو شورای نگهبان می گویم که رشد و بصیرت یک ملت یعنی قانون پذیری و ان شاءالله هر که از صندوق درآمد رئیس جمهور قانونی است و اگر در مرحله اول رئیس جمهور انتخاب نشد در دوره دوم که هفته آینده برگزار خواهد شد مردم رئیس جمهور را انتخاب می کنند. آنچه بر آن تاکید دارم قانون محوری است.

انتهای پیام

آیت الله خاتمی در انتخابات شرکت کرد/ دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha